Reklamační řád Gxstore.cz

Něco se pokazilo a vy potřebujete zboží reklamovat?

To nás velmi mrzí. Stačí, když vyplníte náš reklamační formulář.

Zboží, které reklamujete nám prosím zašlete očistěné a řádně zabalené, aby během přepravy nedošlo k jeho dalšímu poškození.

Reklamaci vyřizujeme do 30 dnů, ale budeme se snažit o co nejrychlejší vyřízení. O výsledku reklamačního řízení vás budeme informovat emailem. Zákon stanovuje záruční lhůtu 24 měsíců, u zboží, které u nás zakoupíte, slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Vaší povinností je uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem.

Podrobnější informace k reklamaci naleznete v obchodních podmínkách. Vady, na které se reklamace nevztahují naleznete v záručním listu.

Reklamace zboží zakoupeného v obchodě GX STORE Vaňkovka Brno | GX STORE Westfield Chodov | POP Airport přijímáme stejným způsobem (stačí zadat: nepamatuji si číslo objednávky).

 Za balík odeslaný na vlastní náklady neručíme. Důrazně nedoporučujeme využívat služby České pošty!